П`ятниця
24.05.2019
22:32
Вітаю Вас Гість
RSS
 
НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія" № 5
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »




Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [10]

Наше опитування
Селфі з вчителем....
Всього відповідей: 29

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 10
Показано матеріалів: 1-10

Впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у навчально-виховний процес 5 класу

Мої статті | Переглядів: 1166 | Додав: Olena | Дата: 04.11.2013 | Коментарі (1)

Впровадження інновацій у вихованні творчої особистості

Мої статті | Переглядів: 260 | Додав: Olena | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (1)

Модель науково-методичного забезпечення управління процесами підвищення професійної майстерності вчителів та розвитку інтелектуальної творчості учнів

Мої статті | Переглядів: 232 | Додав: Olena | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (0)

Автор проекту: Полончук Антоніна Іванівна, філолог, вчитель вищої категорії, старший вчитель.

Найвища форма мистецтва - це та, яка зрощує дух,

духовно пробуджує людину.

М. Реріх

         Великий мудрець Платон вважав, що виховати людину -  це значить наситити її всім піднесеним і прекрасним. Бачити прекрасне, чути прекрасне - значить покращуватися.

         У чому ж сконцентрована енергія, яка дає людині здатність творити? Звідки проростає ось те крихітне зернятко творчості?

         Цим невичерпним початком була, є і буде природа. Її багатство дивує і вражає нас, а краса творить дива.

         Як може справжній українець не відчути магічної краси червоної калини, не схилитися перед ранньовесняною красунею вербою?

         Недарма верба і калина стали символами України. Мила й дорога серцю кожного українця, верба тісно пов'язана з його життям і побутом. Подібно до цього героїчного народу, який вистояв і вистраждав свою волю, верба мійно тримається землі, і вода не здатна вимити її коріння. Дивовижна краса верби, яка опускає низько до землі свої довгі віти жовтого кольору з ніжними зеленими листочками, зрівняється лише з вродою української дівочої коси. І коли помічаєш це, народжується бажання творити, піднімати руки і пальці плетуть, плетуть косу...

Мої статті | Переглядів: 249 | Додав: Olena | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Автор проекту: Полончук Антоніна Іванівна, філолог, вчитель вищої категорії, старший вчитель.

Найвища форма мистецтва - це та, яка зрощує дух,

духовно пробуджує людину.

М. Реріх

         Великий мудрець Плтон вважав, що виховати людину -  це значить наситити її всім піднесеним і прекрасним. Бачити прекрасне, чути прекрасне - значить покращуватися.

         У чому ж сконцентрована енергія, яка дає людині здатність творити? Звідки проростає ось те крихітне зернятко творчості?

         Цим невичерпним початком була, є і буде природа. Її багатство дивує і вражає нас, а краса творить дива.

         Як може справжній українець не відчути магічної краси червоної калини, не схилитися перед ранньовесняною красунею вербою?

         Недарма верба і калина стали символами України. Мила й дорога серцю кожного українця, верба тісно пов'язана з його життям і побутом. Подібно до цього героїчного народу, який вистояв і вистраждав свою волю, верба мійно тримається землі, і вода не здатна вимити її коріння. Дивовижна краса верби, яка опускає низько до землі свої довгі віти жовтого кольору з ніжними зеленими листочками, зрівняється лише з вродою української дівочої коси. І коли помічаєш це, народжується бажання творити, піднімати руки і пальці плетуть, плетуть косу...

Мої статті | Переглядів: 209 | Додав: Olena | Дата: 19.02.2013 | Коментарі (0)

Автор проекту: Полончук Антоніна Іванівна, філолог,
                       вчитель вищої категорії, старший вчитель.
 
БАЗОВА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУ
Мета проекту:
- Створити оптимальні умови для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності, атмосферу співробітництва, взаємодії вчителя.
- Розвивати творче вміння учнів складати твір - есе, викладати матеріал логічно і послідовно, використовувати мовні засоби відповідно комунікативного завдання і додержуватись єдності стилю мовлення.
- Виховувати самостійність у пізнавальній діяльності, естетичні смаки та позитивні емоції; свідоме ставлення до життя.
Мої статті | Переглядів: 362 | Додав: Olena | Дата: 11.02.2013 | Коментарі (0)

Методи роботи
  • дослідницький;
  • частково-пошуковий;
  • проблемний;
  • проектний.

Форми роботи

1. Класно-урочна (робота в парах, у малих групах), різнорівневі завдання, творчі завдання.

2. Консультації за проблемою, що виникла.

3. Наукові гуртки.

4. Дискусії.

5. Ігри. 

Мої статті | Переглядів: 341 | Додав: Olena | Дата: 11.02.2013 | Коментарі (0)

Учителеві для роботи з обдарованими дітьми необхідно мати певні якості:

1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.
2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від решти дітей ставатиме переможцем, що може викливати неприязнь до неї інших учнів.
3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне акцентування на її винятковості спричиняє роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей - звісно, неприпустима.
4. Учителеві необхідно пам'ятати, що здебільшого обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.
Мої статті | Переглядів: 228 | Додав: Olena | Дата: 11.02.2013 | Коментарі (0)

Особливу роль у роботі з обдарованою молоддю відіграє залучення старшокласників до дослідницько-експериментальної роботи. В рамках діяльності УНТ "Олімпія" учні обирають теми наукових робіт, узгоджують їх з науковими керівниками. В процесі виконання науково-дослідницької роботи учні набувають уміння самостійно працювати з першоджерелами, використовувати методики дослідження, визначати мету,  розробляти гіпотезу, аналізувати та систематизувати отримані дані, робити висновки, розробляти методичні рекомендації. Отже, дослідницька діяльність старшокласників - це самореалізація власного творчого потенціалу, засіб розвитку аналітичо-синтетичного мислення. Науково-дослідницька робота учнів здійснюється лише на добровільній основі. У 2010-2011 н.р.  до захисту наукових робіт було залучено 5 учнів НВК 10-11 кл., 4 з них стали призерами міського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, а 1 - здобула перемогу і посіла 4 місце на обласному етапі.  

Мої статті | Переглядів: 215 | Додав: Olena | Дата: 07.02.2013 | Коментарі (0)

Заголовок !
Мої статті | Переглядів: 218 | Додав: Olena | Дата: 29.01.2013

Вхід на сайт

Годинник

Ми у Facebook